Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brzuszki
#11
Zrób se Aerobiczną 6 weidera Tongue
Reply
#12
Podstawowy blad poczatkujacych.

Jak chcesz spalac tluszcz to musisz wykonywac cwiczenia tlenowe: bieganie, jazda na rowerze, stepper, orbiterek, plywanie.

Jak zalezy Ci na 6-paku, to najpierw trzeba zbudowac miesnie zeby je rzezbic, czyli najpierw spiecia lezac, unoszenie nog, skrety boczne itp., no i wiadomo zeby bylo widac brzuch trzeba spalic tluszcz -z samego brzucha sie nie da.
Reply
#13
Ludzie pokazywali jak im tłuszczyk znikał z brzuszka po weiderku Tongue
Reply
#14
Poczytaj o spalaniu tluszczu...
Jak juz to nie znikal a miesnie stawaly sie bardziej widoczne, co nie zmienia faktu ze 6weidera jest przereklamowana i dobra jedynie na rzezbienie.
Reply
#15
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

Polecam ci o wiele bardziej od zwykłych brzuszków. Jestem bodajże 9 poziomów tech ćwiczeń, jednak pierwszy starcza na długo. Na robiłem przez około dwa miesiące, sześciopaka może nie mam, ale mięśnie na brzuchu mi się tak jakby "uwydatniły" no i na pewno przy tym szybciej spalisz.
Reply
#16
Calkiem fajny zestaw,no i o wiele lepszy niz 6W.
Reply
#17
Dość fajny Smile
Reply
#18
Robiąc 250 brzuszków będziesz męczył mięśnie tylko. Bez odpowiedniej diety nic nie zdziałasz. Kaloryfer zaczyna pokazywać się przy ~10% bf. 6weidera to najgorsze ćwiczenie na brzuch jakie można było wymyślić. Kto widział ćwiczyć brzuch co dzień? Brzuch się ćwiczy 2x w tygodniu ew. 3 jak się szybko mięśnie regenerują. Mięśnie nie rosną podczas treningu, ale w czasie ich odpoczynku. Także najważniejsze jest, aby zjeść po treningu trochę białka ( jajo kurze, ewentualnie napić się mleka 0.5% tłuszczu) Podczas wysiłku mięśnie są spalane, a po przez zjedzenie białka włókna białkowe są regenerowane z nadmiarem. Tak właśnie rosną mięśnie.


darkdeff:

Od kiedy tłuszcz się spala jak się pocisz? To jeden wielki mit. Wymyśliłeś z tym swetrem, że aż głowa boli. Spalanie tłuszczu to pobieranie energii z tkanki tłuszczowej bądź jeżeli jesteś po jedzeniu to z żołądka. To, że stracisz 2l wody z organizmu nic ci nie da, a nawet zaszkodzi. Sam mam za sobą 16 kilową redukcję. Jeżeli nie wyliczysz sobie odpowiedniej diety, nie zmienisz nawyków żywieniowych i nie dołożysz jakiś aerobów to nie ma szans. PS. kto ze słabą kondycją ( obstawiam, że założyciel tematu ma taką bo wnioskuję po pytaniu, że dopiero zaczyna) wytrzyma 5 min na skakance? radzę 3x w tygodniu ułożyć trening na siłownię i 3x w tygodniu biegać 45-40 min a kilogramy polecą.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)