Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ćwiczenia dobrane do wieku...
#1
Witam

W tym temacie chce zapytać innych graczy czy w moim wieku 15 lat 177 cm wzrostu i 58kg wagi można dobrać jakieś ćwiczenia zależy mi na brzuchu oraz klatce piersiowej barkach,Nogi mam mocno rozwinięte więc do nich nie mam "pytań"
Poleci mi ktoś jakiś plan + dietę ? będe wdzięczny i nagrodze plusem
Reply
#2
Co do ćwiczeń to brzuszki, pompki Big Grin Może jakieś hantle, sztanga. Dieta cos co ma dużo wiatminy C bo ona pomaga na rozwój mięśni.
Reply
#3
Polecam, sam z tego korzystałem, po tygodniu treningu widać już efekty.

http://www.100pompek.pl/
http://www.miesniebrzucha.pl/
Reply
#4
Do matematyki np.

Pytasz jakie ćwiczenia możesz wykonywać to Ci mówię -.-.
Reply
#5
Pływanie rozwija wszystkie mięśnie. Polecałbym ci kupić płetwy oraz jakąś deskę i wtedy kiedy masz czas chodż na basen i popływaj półtora godzinki lub dwie. Do tego dorzuć pompki i brzuszki to kaloryfer masz w półtora miesiąca
Reply
#6
Heart 
Quote: mozesz cwiczyc nawet cale cialo na jednym treningu tylko z odpowiednia intensywnoscia, np jedna seria na male partie i dwie serie na najwieksze partie miesniowa jak nogi i plecy
poszukaj w necie trening domatora i wprowadz w zycie
Reply
#7
Wagi masz trochę mało Angry Spróbuj trochę przytyć bo przy takim BMI nawet ściety jak jajko na twardo kaloryfer nie będzie imponujący. Ćwicz ogólnorozwojowo, dobrze robi drążek i jak kolega wyżej napisał pływanie, do tego dorzucić możesz jakąś aktywność typu jazda rowerem czy bieganie, żeby ćwiczyć mięśnie i utrzymać kondycję.

No i oczywiście odżywianie się, to podstawa. Jedząc kiepskie rzeczy, albo za mało, nie zrobisz nic, choćbyś spędzał 3 godziny dziennie na siłowni. Jedz kilka regularnych posiłków dziennie( najlepiej 5 ), z czego kolacja niech będzie najmniejsza, a śniadanie obfite. Właściwie na kolację wystarczy jakiś twaróg czy cuś Tongue

Pamiętaj tylko, że jeśli chcesz łapać się za sztangę, musisz robić to tak, żeby nie uszkodzić stawów Tongue Bo to ci się teraz nie udzieli negatywnie, ale za kilka/kilkanaście lat ,,da ci w kość"(dosłownie). Najlepiej zacznij od zwykłych ćwiczeń aerobowych i ogólnorozwojowych( brzuszki, spięcia brzucha[i inne czary na brzuch], pompki, przysiady, podciągnięcia na drążku, unoszenie nóg wisząc na drążku, bieganie itp.), potem ew. dorzuć do tego ćwiczenia na wydzielone partie mięśni z użyciem hantli, ale poprzedź to poczytaniem w necie na ten temat.

/To tak w myśl utrzymania szczupłej sylwetki, kondycji i dobrego samopoczucia Tongue

Co do treningu, to ogólnorozwojowo możesz ćwiczyć nawet codziennie, ćwicz WSZYSTKIE mięśnie, czyli nie same bicepsy, brzuch i klatkę, tylko wszystko, inaczej uzyskasz dysproporcję i zniekształconą sylwetkę, zamiast zamierzonego efektu końcowego Tongue Ćwicząc osobne partie mięśni, zwiększasz również intensywność treningu, bo skupiasz ćwiczenia np. na samym bicepsie, niżeli na całych ramionach jednocześnie. W takim wypadku jest pewna ilość dopuszczalnych treningów w tygodniu, zależna od intensywności. Generalnie od 1 do 3-4 treningów w tygodniu, nawet do 5, zależnie od partii. Brzuszki, pompki, drążek, biegi itp. możesz robić codziennie.

Żeby były efekty wzbogać swoje posiłki w białko i węgle, ogranicz tłuszcze i cukry proste( czyli mniej fast foodów i słodyczy), pij dużo wody i nie bój się na początku nabrać trochę ciałka, uroki nabierania masy mięśniowej Wink
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)