Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozbudowanie mięśni
#1
Siema, następny nudny temat o masie ciała i mięśniach.
Na wstępie powiem że szukałem na internecie, układałem zestawy ćwiczeń, ale i tak nie mogłem ich dopasować do siebie.
Chciałbym żebyście ułożyli mi jakiś zestaw ćwiczeń, a chodzi mi głównie o nabranie jeszcze większych mięśni: klaty,brzucha,rąk,pleców.Zależy mi na tym ponieważ mam mięśnie, ale trochę się zasiedziałem na kompie na tych wakacjach i muszę spalić oraz tam trochę podrasować już istniejące mięśnie.

Do dyspozycji mam:
- drążek do podciągania
- ciężarki po 1kg na kostki i nadgarstki
- skakankę
- duże podwórko
- piłkę do kosza
- ok.4 godzin czasu na trening

Proszę was o ułożenie treningu z różnych ćwiczeń: ma być rano, po południu i wieczorkiem.
Jak powiedziałem naszukałem się na internecie i nic mi z tych ćwiczeń nie podchodzi, były pompki, ale to są osobne, a mi chodzi o taką jakby mieszankę ćwiczeniową, zróżnicowaną.
Reply
#2
http://www.sfd.pl/
tutaj popytaj, na pewno ci ktoś ułoży nie trzeba się logować
Reply
#3
Na początek dnia bym proponował z 5 serii brzuszków np. po 12 na raz (rób także brzuszki ze skrętami) inaczej małe są szanse na poprawę. Serie brzuszków przeplatane z ćwiczeniami z ciężarkami. Jeżeli zależy Ci na kondycji, to po treningu siłowym możesz pobiegać (tak jak ja Big Grin).

Południe: Kilka serii podciągnięć na drążku (nie więcej niż 5, w innym przypadku może być to szkodliwe). Brzuszki (tym razem mniej niż rano, np.3 serie po 12). Oczywiście nie może zabraknąć zwisu na drążku. Te ćwiczenie jest łatwe i przyjemne Big Grin. Musisz złapać drążek NACHWYTEM po czym podciągnąć się na drążku (tak aby broda była ponad drążkiem). Podobno pewien kulturysta zbudował swoje ciało jednym prostym sposobem: Spinał swoje mięśnie (wszystkie) najbardziej jak tylko mógł przez 8 sekund co minutę) możesz też tego spróbować.

Wieczór: Brzuszki (5 serii) i ciężarki wystarczą Big Grin.
Pozdrawiam mam nadzieje, że uda Ci się osiągnąć cel Tongue.
Reply
#4
Polecam zainwestowanie w siłownie bo tymi ciężarkami to nic nie zrobisz ...
Reply
#5
http://www.sfd.pl/
Reply
#6
Smile 
Jestem archeologiem, uświadom to sobie, odkopuję, może koleżka dostanie odpowiedź Wink
Reply
#7
Przepraszam, że się wtrącę...

Chciałem zapytać, czy szczupłe osoby mogą mieć na brzuchu tzw. kaloryfer ? Jeśli tak, to co ćwiczyć, ile powtórzeń itd. Chodzi mi o sposoby "domowe" ... dam +
Reply
#8
Photo 
Mogą i na luzie będą miały, tylko musisz jeść białko (dużo! przyrostem wagi się nie przejmuj! To mięśnie) i rób sobie a6w, po szczegóły odsyłam do Googlera.

Grubsi mają gorzej, u facetów od 14,5 % tkanki tłuszczowej, możesz mieć sześciopak Schwarzeneggera, ale i tak będzie przykryty tłuszczem i niewidoczny.
Reply
#9
Białko...co dokładnie . co kupić ?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)