Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pompki.
Big Grin 
Tak niefachowo u mnie nazywa się te pompki małpiszonami. Dokładnie wygląda to tak: stoimy prosto-> na ziemię-> pompeczka-> kolana pod klatę, wyskok i replay.
Reply
Nie wiem czy jestem do końca normalny, ale : 50 pompek a podciągnięć nachwytem 20. Patrząc na podciągnięcia, to chyba pompek powinienem robić więcej. Jak myślicie? Dodgy
Reply
Kapiozo Siciliano:

U mnie kieepsko .. 16 zrobię , właśnie jestem w trakcje wykonywanie tego Programu 100 pompek .
Reply
Podciągasz się regularnie, że wykonałeś 20 pełnych podciągnięć nachwytem? Bo to jest okropnie dużo. Na jakiej szerokości trzymasz ręce, podciągasz się do karku czy brody, robisz pełne podciągnięcia?
Reply
A przypadkiem pompki nie obejmują innych partii ciała niż podciąganie? Nachwyt bodajże plecy, a pompki klata i ramiona?
Reply
Regularnie, co 2/3 dni od jakiegoś czasu. Ręce troszke szerzej niż szerokość barków, podciągam się do brody, ręce prostuje prawie do końca (nie jest to takie łatwe Wink) Z początku może to wydawać się dużo, ale po jakimś czasie to norma (jeśli mięśnie pleców będą już wystarczająco silne). No i ważne jeszcze jest, żeby nie wstrzymywać oddechu Wink

vitold:
Podciąganie nachwytem - barki, plecy
podchwytem - bicek
pompki "szerokie" - klata
pompki "wąskie" - triceps.

Niby inne partie ciała, ale wzmacnia się często te same mięśnie, w mniejszym lub większym stopniu, więc jakieś powiązanie jest Tongue np. zarówno od pompek jak i podciągania rozwijają się mięśnie brzucha. Ja nie robię brzuszków wogóle, a mam widoczny kaloryfer Wink
Reply
Polecam trening kalisteniczny czyli z obciążeniem własnego ciała. Głównymi ćwiczeniami są pompki, szwedki - (pompki odwrotne z wykorzystaniem barierek lub krzeseł) i podtargi - (najzwyklejsze na świecie podciąganie się na drążku). Z czasem ćwiczenia można urozmaicać ułożeniem całego ciała, dłoni, czy dolnych kończyn.

Już ponad drugi rok wykorzystuję te ćwiczenia jako dodatek do siłowni i treningów. Są bardzo wyczerpujące ale przy tym efektywne.
Reply
Czy ja wiem, tak strasznie ciężko się pompek nie robi, ja mam 14 lat i spokojnie, bez przerw robię 60, pompki wpływają też na podnoszenie się na drążku Big Grin
Reply
Ja robię 100 dziennie przed treningiem Smile
Reply
Pompek wcale nie jest tak trudno wykonać. Jakoś 2-3 dni temu skusiłem się na test, zrobiłem 57 pompek i jestem w trakcie robienia programu "56-60 pompek". Dużo też pomaga mi to że jem dużo białka, jogurty itp. Podciągam się też na drążku, robię brzuszki i nie jest źle, ale najlepsze rezultaty uzyskuje właśnie w pompkach Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)