Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pompki.
#91
Nie ćwiczę bardzo dużo. Nie jestem maniakiem. To co mam na treningu judo (12 godzin w tygodniu) wystarcza. To wcale nie jest wiele. Zwłaszcza, że treningi to nie tylko pompki. To tylko niewielka jego część. Najwięcej jest samego judo - rzuty, walki sędziowane, randori w parterze i w stójce... ,,Trzeba być twardym, nie miętkim!'' A ten program - 100 pompek? Nie wiem czy w ogóle jest przydatny. Wystarczy silna wola.
Reply
#92
Chętnie, gdyby tylko nie moje kolano to dalej bym chodził na karate i robił tyle co Ty. ^.^ Nie wiem w ogóle, o czym tu z tobą rozmawiać, skoro sam mówisz, że zawdzięczasz tyle tylko dzięki judo. A na judo nie chodzi każdy. Dodgy
Reply
#93
Pół dnia na tydzień to jednak sporo. Z drugiej strony gdyby mi było potrzebne aż tyle to bym ćwiczył tyle.
Reply
#94
Shocked 
No racja... Ale silna wola jest podstawą. A rozmawiać można o wszystkim Smile
operek:
Niektórzy trenerzy ćwiczą więcej - 12h to nie tak wiele jeśli chodzi o mój stopień. A czy i ile jest ci potrzebne - to już Twoja decyzja.
Reply
#95
(2012-06-19, 15:46:37)Mythorus Wrote: No racja... Ale silna wola jest podstawą. A rozmawiać można o wszystkim Smile
operek:
Niektórzy trenerzy ćwiczą więcej - 12h to nie tak wiele jeśli chodzi o mój stopień. A czy i ile jest ci potrzebne - to już Twoja decyzja.


"Kiedy zaczynałem trenować judo (w grupie dzieci 7 - 9 lat) trener kazał robić 15 - 20 razy po 10 pompek (zależy ile osób bło na treningu. Za co? Za darmo! Nie jako kara - jako ćwiczenie."

Prawie jak w Sparcie;p
Reply
#96
(2012-06-10, 10:58:36)Gastly Wrote: Nie ma za co.


Ale na "ryj" padasz?? Big Grin
Reply
#97
W Sparcie dzieci były bite za nic - dla wytrzymałości. My nie byliśmy bici, tylko ćwiczenia siłowe, a to się przydaje, bo kto teraz ma wygrywać zawody? Siła nie jest w judo podstawą, ale się przydaje.
Reply
#98
Nie umiem ani jednej. Ma ktoś jakiś dobry sposób?
Reply
#99
Poważnie, czy żartujesz? Jeśli poważnie, to pamiętaj: na początek dobrze się rozgrzej! Pompki bez rozgrzewki, to zdecydowanie zły pomysł. Po pierwsze - będzie po prostu trudniej, a po drugie - to może skończyć się poważną kontuzją. Potem pozycja - ręce dość szeroko, ale nie za szeroko, nogi razem, oparte palcami o podłoże. I zaczynamy! Ugnij ramiona tak, by tułów znalazł się jak najbliżej podłoża. A teraz najważniejsze: uwierz w siebie i z całej siły spróbuj wyprostować ręce! Jeśli się udało, to gratulacje - pierwszą pompkę maż już za sobą! Oby tak dalej. A jeśli nie - próuj dalej - kiedyś na pewno się uda!
Reply
Smile 
Takie pytanie: Jak tam jest napisane dzień przerwy, to znaczy, że jak robię w poniedziałek o 13, to mogę dopiero we wtorek o 13 czy w środę?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)