Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klatka piersiowa
#21
Gdybyś uczył się trochę w szkole na biol wiedział byś, że w jajkach jest ZDROWY cholesterol który nie szkodzi. Słuchaj dalej reklam masełek i innego syfu który mówi, że we wszystkim jest cholesterol i zaraz umrzesz jeśli nie kupisz ich produktu.
Reply
#22
Oj jakoś brat mi inaczej tłumaczył Angry To przepraszam za błąd ;3
Reply
#23
Moja babcia nigdy nie kupiła ich masła i żyje! Dodgy
Reply
#24
Jajka mają dużo mniej białka niż np. ryby które są zdrowsze.

diety.wieszjak.pl/tabele/225445,Tabela-produktow-wysokobialkowych.html tu masz tabelę.
Reply
#25
Jedyny człowiek któremu od brzuszków idzie klata powiedz jak ty to robisz O_O
Reply
#26
Exclamation 
Stosuję się do tego :
7 zasad diety
Wybieraj jak najmniej przetworzone produkty (jajka, pierś kurczaka, warzywa).
Ogranicz spożywanie tłuszczu.
Jedz otręby (możesz je dodawać do sałatek).
Spożywaj jak najmniej węglowodanów (chleb, makaron, ryż).
Zapomnij o alkoholu, ogranicz kawę do filiżanki dziennie, pij dużo wody.
Wyeliminuj z diety cukier i słodycze.
Zamiast soli używaj ziół.
Codziennie jedz 5 niewielkich posiłków
Dzień białkowy: jajka na twardo, szynka z indyka, serek wiejski, wędzony łosoś lub makrela.
Dodaj owoce i warzywa: cały czas jedz białko, niewielka ilość owoców i warzyw ma tylko urozmaicić posiłki.
Tylko warzywa: surowe i gotowane warzywa na różne sposoby (sałatki, gotowane na parze).
Tylko płyny: pij koktajle owocowe i warzywne, między posiłkami zieloną herbatę.
Białko i warzywa: produkty z obu grup powinny być w tej samej ilości. Można wprowadzić do posiłków owoce.
Czas urozmaicić menu: zjedz sałatkę owocową, kawałek pieczonego kurczaka, wiejski serek i chleb razowy.
Na zimno: zjedz 2 jajka na twardo i twarożek, na obiad sałatkę z gotowanym kurczakiem.
Zacznij ćwiczyć już w pierwszym dniu! Przeznacz na to 20–30 minut dziennie:
Połóż się na plecach, skrzyżuj ręce na piersiach. Zrób wdech, unosząc górną część pleców i głowę. Przy wydechu opuść plecy. Głowa pozostaje uniesiona.
Połóż się na plecach, ręce wyprostuj za głową (dłońmi uchwyć dół fotela lub kanapy). Unieś nogi, zegnij kolana. Wdychając powietrze, opuszczaj biodra, przy wydechu – unoś.
Połóż się na podłodze na prawym boku. Podeprzyj się na łokciu. Napnij mięśnie brzucha i robiąc wdech, unieś biodra do góry. Wytrzymaj kilka sekund. Wydychając powietrze, opuść biodra na podłogę. To samo ćwiczenie wykonaj, leżąc na lewym boku.
Usiądź na podłodze i podciągnij nogi, uginając je w kolanach. Unieś stopy i staraj się utrzymać równowagę. Nie podpieraj się rękami. Wyprostuj nogi, odchyl tułów w tył. Utrzymaj równowagę, nie dotykając stopami podłogi. Policz do pięciu i wróć do pozycji wyjściowej.
Dieta ta nie wywoła efektu jo-jo, jeżeli po jej zakończeniu nadal będziesz choć w części przestrzegać podstawowych zasad. Dotyczy to przede wszystkim zakazu spożywania zbyt dużej ilości cukrów i węglowodanów.

ale ćwiczenia rzadko robię najwięcej biegam oraz piję dużo wody oprócz tego jem 5 posiłków,,,
Reply
#27
http://www.sfd.pl/ poszukaj tematu o klatce, brzuszki bez sensu, nie wyrobisz sobie nimi klaty a najwyżej zniszczysz odcinek szyjny kręgosłupa, lub przy dużej ilości spalisz mięśnie.Wejdź na tą stronę, załóż temat, opisz problem, pomogą ci.

- Dieta to raczej przy wyrobieniu mięśni brzucha niż klatki piersiowej..
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)