Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trening, co jesc
#1
Siema. Sory, że w nazwie jest jesc zamiast jeść, ale mój tablet jest nie ogarniety. Porzucilem treningi, ale wracam do nich. Chodzi o podnoszenie ciężarów, ćwiczenia różne i tego typu sprawy. Nie wiem tylko jak prawidłowo się odzywać. Wiem, że trzeba jeść dużo mięsa. Wiem też, że muszę jeść takie rzeczy, w których jest dużo białka. Mam nadzieję, że pomóżecie. Chciałbym wiedzieć co trzeba jeść przed treningiem i ogólnie żeby były lepsze efekty. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Reply
#2
Jajka, wołowina, tuńczyk, jogurty Big Grin
Jak coś jeszcze wymyślę to Ci napiszę.
Reply
#3
Najpierw zacznij regularnie ćwiczyć, to potem się dietą martw.
Reply
#4
Nie ma w tym dużej filozofii, staraj się nie nadużywać papierosów i alkoholu a także nie chodzić za często do Hawai'a na kebaby i o ile żyjesz w normalnej rodzinie, gdzie mama gotuje normalne obiadki to nie powinieneś mieć z tym problemu.
Reply
#5
Cwiczylem już długo wcześniej.

kapioza:
Alkohol nie! Papierosy tym bardziej. No, mama gotuje dobre obiady. Zupa, za 2dni jakiś kotlet. Kebabow w ogóle nie jem, nie jem w ogóle tego typu rzeczy.

Dzięki wszystkim, czekam na dalsze wypowiedzi.
Reply
#6
Zjedz sobie jakąś godzinkę przed rozgrzewką jakieś białko typu - mleko, ser, jajka. Z jajkami też marnie, to ma bardzo dużo cholesterolu, więc nie nadużywaj tego jako źródła białka Big Grin. No i powinno nie być kłopotu, póki nie pakujesz i nie zależy Ci na przekraczaniu możliwości własnego ciała to jedz normalnie. Ja praktykuję mleko z musli, żeby nie przesadzać z węglowodanami jedząc te przesłodzone chrupki wszystkie.
Reply
#7
Czyli tak przed treningiem można sobie jeść z trzy kanapki z serem, popic mlekiem i można trenować?

Można też chyba jakis owoc zjeść. Banan lub jabłko?
Reply
#8
Tak z godzinkę przed. Ogólnie na forach typu SFD masz dużo wskazówek na temat tego jak wzmocnić działanie treningu. No możesz zrobić sobie takie coś, mi tam z reguły 3 kanapki z serem starczają, grunt, żeby jakieś białko wcisnąć w siebie. No i w dzień treningu gorących pryszniców nie brać np., bo to niekorzystnie wpływa, zmienne letnio-ciepłe. No i z autopsji wiem, że dzięki porządnej rozgrzewce i rozciągnięciu się wysiłek jest przyjemniejszy i bardziej wydajny, no przede wszystkim jak masz cały szereg ćwiczeń do zrobienia Big Grin.

No owoce to są witaminy, ale bezpośrednio na wzrost mięśni nie działają. Ale tak - zdrowe, czemu nie Big Grin.
Reply
#9
Dzięki za pomoc, a co tam dam +. 1h? Może 30min przed? Czyli kanapki z serem, popic mlekiem i owoc przed treningiem.
Reply
#10
Reguła jest 1,5h-2h przed rzeczywistym wysiłkiem, rob co chcesz Cool.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)