Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ćwiczenia na mięśnie na dworze.
#1
Witam, jak wszyscy widzimy jest cieplutko, ja się chcę zapisać na MMA/BJJ i chciałbym na dworze porobić jakieś ćwiczenia dzięki którym wyrobie sobie mięśnie ( najlepiej rąk) lub kondycje. Jeżeli piszecie co mam robić, to napiszcie też ile tego robić. Z góry dzięki Tongue
Reply
#2
Na kondycje bieganie/rower/pływanie chyba. http://www.100pompek.pl/
Pompki możesz robić w domu, a do podciągania czasami na stadionach (może macie, nie wiem) są takie przyrządy do ćwiczeń [nie wiem, jak to się nazywa - takie siłownie na dworze]. Big Grin
Reply
#3
Polecam podciąganie na gałęziach , pompki , bieganie jazdę na rowerze Wink
Jeśli reguralnie biedziesz ćwiczył to poprawe swoich umiejętności mozesz odczuć juz po miesiącu Tongue
Reply
#4
A jak biegać to po ile godzin dziennie?
Reply
#5
http://www.treningaerobowy.pl/bieganie/trening-40-minut-biegu/test-biegu Tu chyba coś masz o tym. Wink
Reply
#6
Bug 
Nie wiem jak ten sposób się nazywa ale biegaj tak, że najpierw minuta sprintu, potem 30 sekund truchtu i tak w kółko. U mnie już po dwóch tygodniach poczułem różnicę. Co do rąk to polecam ci pompki systemem 2x, x, 2x, x gdzie x to ilość pompek, tak żeby mięśnie nie przystosowały się do regularnych powtórzeń. Na mięśnie przedramienia możesz ćwiczyć coś takiego, że bierzesz patyk lub kijek przywiązujesz butelkę(z czasem napełniaj ją coraz bardziej wodą) metrowym sznurkiem i zwijasz, rozwijasz. Jeśli chcesz wyćwiczyć triceps to bierzesz krzesło i stawiasz je koło łóżka, ręce kładziesz na łóżku a nogi na krześle tak żebyś miał kąt prawie prosty między brzuchem i nogami, następnie zginasz ręce ale nie za mocno(możliwość zwichnięcia stawu mostkowo-obojczykowego).
Reply
#7
To się nazywa interwał, jeśli chodzi o ten bieg przerywany ze zmianą prędkości.
Reply
#8
Dzięki. Coś sobie przypominałem ale nie chciałem w błąd wprowadzić. Dodgy
Reply
#9
Witam mógłby mi ktoś podać jakie ćwiczenia wykonywać na:
-silny strzał nogą
-kondycja
Reply
#10
Na kondycje biegaj, jeździj na rowerze i pływaj
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)