Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kondycja
Siemka!Gram w kosza od 2lat od 2 do 4 razy w tygodniu po 2h, ale mam słabą kondycje!Po 40min muszę robić sobie odpoczynki co chwila.
Od 1 sierpnia zacząłem codziennie biegać tyle ile dam radę i teraz do Was mam pytanie, czy samo bieganie wystarczy aby mieć dobrą kondycje i się nie męczyć tak szybko?

Czy trzeba coś jeść czy tam inne jakieś ćwiczenia.

Nie palę w ogóle, a jeżeli chodzi o ALKO to bardzo rzadko, tylko czasem jak jest okazja jakaś.
Reply
wystarczy ze bedziesz biegac, ale nie ze codziennie po 50km tylko stopniowo zwiekszaj dystanse.
Reply
Wbijam i widzę to. Nie znam się, ale podzielę się swoimi przemyśleniami:

'Na pewno odpowiednia dieta wspomoże twój trening. Dodatkowo, kiedyś nauczyciel WF powiedział nam, że aby wyrobić sobie kondycję trzeba biegać w określonym tempie, tak aby liczba uderzeń serca na 10 sekund była równa - i tu proszę o wybaczenie, ale nie pamiętam ile - z z czasem podnosić tempo biegu i tak sobie kondycję całkiem, całkiem można wyrobić.'

Koniec mej złotej myśli. Zaraz pewnie ktoś przyjdzie i udzieli bardziej profesjonalnej pomocy. Ale może i ja coś pomogłem Tongue.

Xpressler:
Nie jestem pewny czy nauczyciel mówił o biegu krótko czy długodystansowym.
Ale wiesz co? Może jakiś efekt dało by przebiegnięcie się na krótki dystans *2km* zaczynając truchtem, a kończąc sprintem, z czasem mięśnie przyzwyczaiły by się do takiego obciążenia? Tak mi się wydaje, ale nie wierz mi na słowo (najlepiej niech ktoś inny zaprzeczy lub potwierdzi...), bo nie chcę cię w błąd wprowadzać.
Reply
Z każdym dniem zwiększam o ile mogę. Smile

Peveto Rainid Yergue

Biegam truchtem długo, albo daleko.

Oddycham też chyba dobrze i powoli.
Reply
no to biegaj, kondycja Ci się nie zmieni w dwa tygodnie.
Reply
Zapisz się do jakiegoś klubu sportowego, mają na pewno trenerów, a oni wiedzą o tym więcej niż my.
Reply