Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kondycja
#11
Mówicie że bieganie jest słabe, ale przecież w koszykówce się biega, a nie pływa. Wiem, że chodzi o siły w płucach, a nie w mięśniach, ale najlepiej żeby przyzwyczajał się do tego co robi na codzień czyli biega podczas gry w kosza.

Xpressler:
Biegaj raz długi dystans, raz interwałowo(Corrored wyżej), bo w koszykówce właśnie tak się biega. Powiem tylko że trenując piłkę nożną, przebywając wśród kumpli trenujących kosza miałem jeden z lepszych sprintów i najlepszą kondycję, wszystko zależy od treningu. Tongue
Reply
#12
Myślę, że bieganie jest okej, bo zawsze wzmacnia nogi co pomoże mi też wyżej skakać.
Reply
#13
głownie bieg interwałowy w koszykówce najwięcej biega się w taki właśnie sposób, przejścia z truchtu do sprintu z chodu do sprintu. Jakieś proste ćwiczenia na brzuch i nogi też wskazane.
Reply
#14
Kondycję może Ci poprawić bieganie , jak i zarówno ODŻYWIANIE ! Nie możesz jeść czipsów ani pić coli czy pepsi ! Radze Ci pić wodę mineralną a co do diety to najlepiej sałatki jak i mniej tłuste rzeczy Smile Wtedy twój organizm nie będzie się tak szybko męczył Smile I będziesz mógł spokojnie grać w koszykówkę Wink
Reply
#15
Prawie całe moje życie siedzę przed kompem, a jak przyjdzie grać w kosza to mogę grać z 4 h pod rząd. Jak czuje straszne zmęczenie, zadyszkę etc, to zazwyczaj wtedy rozwija się akcja i znowu zaczynam biegać, ignoruje to, że już nie mogę i w ten sposób cisnę.
Reply
#16
No widzisz mi jak brakuje tchu to muszę odpocząć z 10min, bo inaczej nie dam rady grac.
Reply
#17
Tongue 
Rower też wzmacnia nogi, głównie łydki. A nie zniszczy ci kolan i nie sprawi, że będziesz zbyt chuda.
Reply
#18
Polecam pływanie,pływałem sobie z kolegami codziennie,po tak 30 min,przez 3 miechy,teraz kondycja dobra;d
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)