Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bieg na 1000 metrów- przygotowania.
#11
1. Też biegam, choć coraz rzadziej. Szukałem na internecie poradniku kiedyś jak biegać (jaki oddech, postawa itd) i powiem ci, że to, jak oddychasz nie bardzo jest istotne w bieganiu. Co prawda na początku zawsze nosem bierzesz oddech a ustami wydychasz, ale później według uznania. Jak ci jest wygodniej.
Przecież jak biegasz na krótkie dystanse, to się bardzo męczysz, bo trzeba dać w ten bieg dużo swojego wysiłku i potrzebujesz szybszego i większego oddechu - dlatego ja wtedy oddycham ustami, bo tak jest łatwiej. Po prostu, oddychaj ustami, gdy zajdzie taka potrzeba.

2. Tak jak Opsiq. Nie "sprintuj" przy starcie. Ja biegam tak normalnie (żeby się nie męczyć i trzymać energię) do połowy/końcówki, a potem biegnę najszybciej jak potrafię.

3. Za bardzo się za tym nie znam, no ale zwykłe ćwiczenia - skłony, pompki, przysiady, na rozciąganie itp. Następnie polecam pobiegać tak też trochę na rozgrzewkę. Smile

.
Reply
#12
Jakbyś jeszcze podał źródło to by było super.

Reszcie dziękuję! Smile
Reply
#13
Oddech jest ważny, jak nie najważniejszy, niektórzy potrafią przezwyciężyć kolkę, ale np. ja również biegam i jak łapie mnie kolka to juz koniec wlasciwie.
Co do innego pytania, ja zaczynam truchtem, biegnę tyle ile sie da, aż się zmecze. Potem staję, robie kilka skłonów i droga powrotna. Mam nadzieję ze biegasz ze sluchawkami w uszach? Big Grin

AtEDIT
Miałem napisać o oddechu a tylko wzmiankę zamieściłem. Zależy jakie masz płuca, albo będziesz oddychał wolno, miarowo, albo przeciwnie, bardzo szybko. Musisz to wyczuć.
Reply
#14
Nie, bez. ;x

Ej ludzie, no spoko, zacząć normalnym tempem, ale jak je sobie dobrać? Wcześniej też zacząłem wolniej, durnym truchcikiem i nic z tego dobrego nie wyszło, bo nawet siły nie miałem. Angry 1km to 6 kółek u mnie, więc 2 ostatnie na pełnej parze?
Reply
#15
Najlepiej zrób wolny trucht (dystans około 30 m) a następnie rozciągnij się.
Reply
#16
To włóż słuchawy w uszy, zapuść dobra muze i biegaj. Ja mam inną motywację, szczególnie jak jakiś dośc mocny rock puszczam.
Wiesz musisz być przygotowany na to, że nie wyrobisz sobie kondycji w tydzień. Z tego co widze mamy inne warunki do biegania. Ja mogę biegnąć caly czas przed siebie, i trasa sie nie skonczy, dlatego wybrałem trucht. Skoro robisz kółeczka, to myśle ze tak jak napisales bedzie dobrze. Chociaz moze na poczatku zrób jedno, końcowe kółko sprintem, zobacz jak się bedziesz czuł. I co dzień zwiększaj. Big Grin
Reply
#17
Polonia czy Czuwaj?
kapioza:
what, 40 minut 1 kilometr?
To jest trochę nierealne Cool.
Reply
#18
Biega 40 minut bez robienia przerw... Nie na kilometr.
kapioza:
Nie ma sprawy! Zawsze do usług. Big Grin

I ogólnie wdech nosem, wydech buzią.
Reply
#19
Ah, k.

kapioza:
http://photo1.ask.fm/257/994/342/910003001-1qg4itc-j3g46mf8id0jr6k/original/tobiegamylt3.jpg

Łap rozpiskę, koleżanka z niej korzystała jak zaczynała biegać i stosując się do niej są duże postępy.
Reply
#20
Daj spokój, jak ja bym pewnie pobiegł to 20 minut więcej, tylko że mnie kostka bolała. Cool
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)