Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Program 300 brzuszków. Help.
#1
Siema. Od dziś zaczynam program 300 brzuszków. Wczoraj zrobiłem test i bez treningu dobrych brzuszków udało mi się zrobić 60 w jeden serii. No i powinienem zacząć trening. Ale tak patrzę, że mam do wykonywania 6 serii po 11-14 brzuszków. Wszystko ok, ale jeżeli zrobiłbym zamiast sześciu serii z 12 nie zaburzyłoby to tego ,,treningu''? Albo ma ktoś jakieś treningi w tym stylu? + Bieganie wpływa wyłącznie na spalanie tłuszczu i opłaca mi się biegać, jeżeli chcę wyrzeźbić mięśnie? Dobre odp. nagradzam +.

p.s. nie dziwcie się, że to czwarty temat o ćwiczeniach w ciągu trzech dni, wakacje przyszły Big Grin
Reply
#2
Bieganiem mięśni nie zrobisz, jak przedobrzysz to źle się to skończy, w szóstej serii po prostu wyciśnij tyle ile zdołasz, bo o to w tym chodzi przecież.
Reply
#3
Exclamation 
Robieniem brzuszków wyrobisz sobie mięśnie brzucha. Możesz być np gruby i mieć dobre mięśnie, ale wtedy nie będzie widać tego kaloryferka. A samo bieganie wpływa na kondycję oraz spalanie tłuszczu.
Reply
#4
no to po co ludzie biegają? tylko dla spalania tkanki tłuszczowej? ;_;
Reply
#5
Ja biegam by schudnąć i mieć lepszą kondycję i ogólnie, czuję się lepiej odkąd biegam te pare kilosów dziennie. Smile
Reply
#6
Bug 
No, ale chodzi o to, że ja prowadzę bardzo aktywny tryb życia, w wakacje szczególnie. Dużo jeżdżę na rowerze, pływam, gram w piłkę, jeżdżę na desce a mimo to nie mam idealnego ciała. Do tego dodam, że nie obżeram się w maku itp, tylko jem treściwe rzeczy. Ogólnie mam problem, bo chcę mocno docisnąć w te wakacje, ale nie przekonuje mnie taki program w którym zrobię łącznie z 60 brzuszków dziennie ( potem więcej) chciałbym jeszcze coś dorzucić. :3
Reply
#7
Nie biega się tylko żeby schudnąć.
Bieganie = lepsza kondycja, obniża prawdopodobieństwo zachorowania na zawał serca, miażdżycę etc.,
Niektórzy biegają żeby się odstresować.
Reply
#8
(2013-06-29, 11:44:31)Pan Karma Wrote: Bieganiem mięśni nie zrobisz, jak przedobrzysz to źle się to skończy, w szóstej serii po prostu wyciśnij tyle ile zdołasz, bo o to w tym chodzi przecież.

Czyli post z serii "specjaliści z Gra" - początek to totalna bzdura.
Reply
#9
Ja tam robię wznosy nóg. A brzuch katuj codziennie, bo tych mięśni nie przepalisz, rób tyle, ile Ci odpowiada, nie przetrenujesz się jesli o brzuch chodzi.
Reply
#10
siłownia. Pij dużo wody (zwykłej, niegazowanej), jedz 5 posiłków małych posiłków dziennie i będzie dobrze.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)