Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaloryfer w 2 miechy,
#31
Ryby, jajka, wszelkie produkty mleczne, drób. Tongue


Atbtw. ja myślę nad zapisaniem się na kajaki, tylko, że tam rzeźnia jest, ale widać po kolegach , którzy chodzą. Co drugi dzień treningi, dwie godzinki pływają, a to działa świetnie na plecy, potem na siłkę. Ewentualnie w ferie wyjeżdżają np. w góry, gdzie zamiast jeżdżenia na nartach biegają w górę i w dół po śniegu. Big Grin
Reply
#32
Drugie od końca ćwiczenia to mordęga. Nie wykonalne dla osoby, która nie ćwiczyła wcześniej.
Reply
#33
Te ćwiczenia są bardzo dobre http://www.youtube.com/watch?v=ox6LLEtN7zA Sam je stosuję od około dwóch lat. Wcześniej jechałem tylko zwykłe brzuszki, dochodziłem już do 200 dziennie, ale mimo tego, iż brzuch był płaski, to tak pożądanego kaloryfera nie było Sad Dopiero te ćwiczenie, które zajmują mi około 20 minut dziennie załatwiły sprawę.

Jeszcze raz podkreślam, że sprawdziłem na sobie Smile
Reply
#34
Thumbs Up 
Róbcie sobie dziennie po 100 pompek ja tak robię i widzę efekty mam twardą klate, a jeszcze z rok temu nie miałem takiej.
Reply
#35
Jak robisz brzuszki to rób różnymi stylami bo jednym stylem nie wyrzeźbisz skośnych które też dobrze wyglądają Cool
Reply
#36
Zrobił ktoś całą 6 Weidera? I dało to jakieś efekty? Ja raz doszedłem chyba do 10 dnia może 12 nie pamiętam już, ale potem spasowałem.
Reply
#37
Ja ćwiczyłem przez miesiąc po kilka razy w tygodniu i mam ładny zarys Wink Wystarczyło robić kilka razy w tygodniu serie pompek, brzuszków, podciągnięć na drążku i w moim przypadku ćwiczyć ręce i klatkę na atlasie. Bez diety choć z aktywnym trybem życia Wink
Przed ćwiczeniami miałem płaski brzuch i słabe zarysy.
Reply
#38
Ja robiłem dość długo a teraz problemy z kręgosłupem Wink
Reply
#39
Ja przez 2 lata chodziłem na basen, codziennie po 10 pompek, brzuszków i mam lekki zarys. Dieta to podstawa, ja się żywiłem syfem i nadal się nim żywię więc pewnie przez to trochę słabo mi idzie. Polecam podciąganie się na drążku lub osiedlowym trzepaku Big Grin Oprócz tego bieganie, nogi też warto sobie zrobić, ale trzeba uważać na zbyt długie siedzenie przed kompem. Ja przez to mam problemy ze stawami w kolanach i teraz staram się co godzinę jakoś je rozruszać.
Reply
#40
Jeżeli jesteś chudy kup odżywki na mase czyli Gainery, ale jeśli jesteś dobrze zbudowany to kup odżywki na masę mięśniową czyli chyba kreatynę. Jeżeli masz poniżej 17 lat to nie kupuj nic bo szkoda na to pieniędzy, bo w tym wieku mięśnie mogą się bardzo dobrze rozwijać bez odżywek.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)