Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 2.71 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zwiększenie masy ciała
#51
Będę robił co drugi dzień:
2x


1x


No plus dieta ogarnięta, przede wszystkim zamiana wszystkich gazowanych napojów na zwykłą wodę, rezygnacja z cięższych przekąsek, min. 3 szklanki mleka dziennie (lub jogurty, żeby podbić ten wzrost). Podział na pięć posiłków dziennie, gdzie tylko obiad cięższy, bo akurat mięso kocham. Do tego 2x10 minut swobodnego zwisu na drążku i 5x2 minuty skakanki (seriami). I chciałbym dołożyć min. godzinę snu na dobę, bo obecnie śpię niedużo, tym bardziej, że ponoć w moim wieku (15) powinno się spać długo. Czy mając śladowe ilości tłuszczu i już generalnie całkiem ładnie zarysowany brzuch do wakacji zdążę ogarnąć z tymi ćwiczeniami całkiem pokaźny sześciopak?
Reply
#52
Nie sądzę, żebyś zdążył. Niestety, na to trzeba czasu, a sezonowcy, którzy jadą na anabolikach, żeby na lato wyglądać dobrze kończą z wodą między włóknami mięśniowymi. Co do swobodnego zwisu na drążku, skakanki i tych dwóch zestawów ćwiczeń, to jak dla mnie za dużo. Z doświadczenia wiem, że przy ustalaniu sobie tak dużej ilości ćwiczeń bo prostu będziesz nie wyrabiać się czasowo, nie będzie Ci się chciało, co jest rzeczą ludzką, a ćwiczenia robione na szybko przynoszą marne efekty. Obierz sobie te ABSiki, dorzuć między seriami kilkanaście okrążeń dziennie wokół domu, czy co drugi dzień i będziesz miał fajny kardio razem z ćwiczeniami na rzeźbę. Co do mleka, to nie jestem przekonany do tego, że wpływa na wzrost. Tongue Jeśli chcesz, to pij, ale sam mleko pije dla przyjemności, może efekty wyskoczą znienacka? Ja gdy zaczynałem w ogóle zrezygnowałem ze słodyczy, cukru i wysokokalorycznych produktów, ale zaczynałem od pokaźnych zapasów tłuszczu. Teraz po zimie robię rzeźbę, ale mogę sobie aktualnie pozwolić na słodycz od czasu, do czasu, bo im więcej ma się mięśni, tym szybciej palisz kalorie.
Reply
#53
W mleku jest Witamina A. Big Grin
Reply
#54
Biegania mam dość, bo trenuję nożną 3 razy w tygodniu.
Reply
#55
Kumam, ale między cięższymi ćwiczeniami na mięśnie będziesz palił dużo kalorii przez długi okres czasu. Poczytaj więcej o treningu kardio, bo to świetna sprawa, a w tym wypadku realizowałbyś go w połączeniu z mięśniami brzucha.
Hawai:
Na A, to wątróbka, której nie lubię i marchew w oko. Cool

AtDÓŁ
Szczególnie z dużych kalibrów, polecam Desert Eagle. (Dżołk, by ktoś nie wziął tego na poważnie, bo w tym temacie poleciała porcja informacji równie zweryfikowanych)
Reply
#56
Jak grasz w noge to dobrze bo słyszałem że strzelanie działa pozytywnie na rzeźbienie kaloryfera.
Reply
#57
Mnie zawsze drażnią ludzie, którzy myślą że chociażby serwetka to jakieś wielkie zło, od którego zęby wypadają i mózg się kurczy. Więc jeśli ktoś nigdy nie cwiczył, to lepiej nic tu nie piszcie, bo to nikomu nie pomaga Smile.
Reply
#58
Chodź po fast-foodach, jedz dużo mięsa tłustego, pije wysokokaloryczne napoje, jedz czipsy i inne słodycze, mój kolega pił olej by przybrać na wadze(ale nie dużo), unikaj warzyw
Reply
#59
Nie chodzi Ci czasem o serwatki? Tongue
Reply
#60
Thumbs Down 
Idź na operację żeby Ci wsysali tłuszcz z innych.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)