Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dieta + cwiczenia
#1
elo

Mam 15 lat, 185 cm wzrostu i ważę 74kg.Wg mnie to troche za dużo.
Potrzebowałbym się was poradzić co zrobić aby do wakacji zrzucić co najmniej 5 kg.Słodyczy już prawie nie wiem, tak samo z fastfoodami.

Moje posiłki:
- sniadanie
- obiad
- i czasami kolacja

zmienić coś z tym?

Jeżeli jest potrzebna silna wola, poradzę sobie bo mam cel, ale nie wiem jak do wszystkiego sie zabrać.
Odpowiednia dieta i ćwiczenia.
Robiłem a6w ale potem wyczytałem, że jak sie ma większy brzuszek to to nic za bardzo nie daje bo mięśni i tak nie będzie widać.
Jak mogę wyćwiczyć też klatę, chodzi mi żeby spalić troche tłuszczu.

Za mądre odp dam +
Reply
#2
Uprawiasz jakieś sporty?
Jeśli nie to znajdź sobie jakieś hobby np. biegi , piłka nożna.
Ogranicz spożywanie posiłków wieczorem.
A z tymi sportami to wiem z doświadczenia ponieważ mój bardzo puszysty kolega zaczął grać z nam i efekty było widać w niedługim czasie. Bardzo mu się to spodobało dlatego dużo czasu spędzał na boisku.

Gdzieś miałem przelicznik kalorii. To taka strona na której wpisuję się swoje "wymiary" i oblicza nam ile kalorii musimy spożywać aby przytyć bądź schudnąć.

__________________
Reply
#3
Sad 
To jedynie mu nie starczy.

Koniecznie jazda na rowerze okolo 1h dziennie,100 brzuszkow dziennie powinno pomoc Smile

Do tego koniecznie nie mozesz przekroczyc 1800 kcal.
Reply
#4
Gram w siatkówkę i w kosza Wink
Efekty jakies po tym są bo w styczniu było 76kg.
No ale od stycznia też nie jem słodyczy, a jak już to bardzo mało Wink
A na łydki coś znacie?
Reply
#5
Mimo to uważam, że wage masz dobrą ale jak tam wolisz Big Grin
Reply
#6
W tym wieku dieta nie jest wskazana.Nie chce Cie straszyc ale mozesz miec potem obwisly brzuch,od 17 lat conajmniej zacznij sie odchudzach.

Waga powinna byc taka jak wzrost
Np:186 cm
86kg.
Reply
#7
Ja też chciałbym troszkę schudnąć.
Mam 182cm wzrostu i ważę 87kg. Chciałbym wejść do ok. 77kg, bo w ciągu pół roku przytyłem 10kg. Odkąd pamiętam, zawsze byłem grubszy.

Ze sportem to jest tak:
-Od 14 miesięcy trenuję piłkę ręczną jako bramkarz
-3 razy w tygodniu dodatkowo się rozciągam
-100 brzuszków wieczorem i 50 rano

Problem tkwi w jedzeniu.
Śniadanie to skromne 2 kanapki w szkole, obiad to normalny posiłek lub 2 kanapki, jeśli się śpieszę. Kolacja to 3 kanapki, jednak ok. godziny 21:30.

Jak mam rozplanować jedzenie?
Wiem, że posiłki wieczorne ograniczyć, ale nie wiem co z obiadem i śniadaniem.
A może jakieś dodatkowe ćwiczenia?
Reply
#8
no to bym sie musiał toczyć chyba z taką wagą...
Reply
#9
W wieku 17-19 sie chudnie.
Jesli chcesz miec problemy,to chudnij.Wedlug mnie starczy Ci tylko troche ruchu na swiezym powietrzu pilka nozna,siatkowka,kosz.
Reply
#10
3 posiłki lub nawet 2 dziennie? Zdecydowanie za mało! Dieta redukcyjna + aktywne aeroby i ćwiczenia siłowe, 5-7 zdrowych regularnych posiłków - według mojej wiedzy to jest metoda na schudnięcie.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)