Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co warto przed siłownią !
#31
Do białka nic nie mam, tylko że są sposoby odżywiania się tak aby całe białko zastąpić warzywami i odpowiednią dietą.


co do białka pisałem tylko że nie wolno go zażywać całego na raz i trzeba używać 15 minut po siłowni (zależy też od organizmu)
Reply
#32
lol, jak bierzesz cykl z białkiem to stosujesz diete. Jak ja miałem cykl białko+kreatyna robiłem diete 3000 kalorii, a i tak byłem wtedy na redukcji do 65kg. Poza tym dużo warzyw nie jest wskazane tak naprawdę. Siły na siłowni z warzyw jest mało na dobrą sprawę, a tylko czujesz się pełny po nich. Ja jem przed treningiem ok. 40 minut płatki, potem jogurt, a potem jeszcze musli i popijam białkiem. W drodze na trening jem milkyway'a na pobudzenie, a w domu po treningu jem banana i czekam 2h na obiad. Dużo osób po powrocie z siłki od razu wpieprza obiad i to jest błąd, bo wtedy się człowiek tuczy.


Atedit
lol, każdy głupi wie, że przecież nie wypija się od razu 1 litra białka. Co do stosowania, zależy od tego jaką się kupi. Ja np. mam przedtreningówke, która ma w sobie na 100g 73g białka i 3g kreatyny. Robie z tego szejka nabierając 7 łyżek stołowych i biorę kreatyne w tapsach po tym.
Reply
#33
Że co? Doradzasz tu jak zrobić muskulaturę? Widzę tylko pompki i jakieś buraki. Jeśli chcesz urosnąć to wcianasz białko!..muskulaturę robi się na siłowni. Tj. odpowiedni plan i dieta (masa), potem to rzeźbisz i gdy masz odpowiednią muskulaturę robisz sobie te całe ćwiczenia wytrzymałościowe. Myślisz, że Hannibal stworzył mięśnie pozwalające wyczyniać takie bajery robiąc pompki i podciągając się? Nie, on schodził do piwnicy i bawił się sprzętem. ^^
Reply
#34
no więc tak, byłem na siłowni chodzę na nią od kilku lat i trener jasno i wyraźnie mi powiedział:
(2013-03-17, 10:23:27)Domostale Wrote: lol, jak bierzesz cykl z białkiem to stosujesz diete. Jak ja miałem cykl białko+kreatyna robiłem diete 3000 kalorii, a i tak byłem wtedy na redukcji do 65kg. Poza tym dużo warzyw nie jest wskazane tak naprawdę. Siły na siłowni z warzyw jest mało na dobrą sprawę, a tylko czujesz się pełny po nich. Ja jem przed treningiem ok. 40 minut płatki, potem jogurt, a potem jeszcze musli i popijam białkiem. W drodze na trening jem milkyway'a na pobudzenie, a w domu po treningu jem banana i czekam 2h na obiad. Dużo osób po powrocie z siłki od razu wpieprza obiad i to jest błąd, bo wtedy się człowiek tuczy.


Atedit
lol, każdy głupi wie, że przecież nie wypija się od razu 1 litra białka. Co do stosowania, zależy od tego jaką się kupi. Ja np. mam przedtreningówke, która ma w sobie na 100g 73g białka i 3g kreatyny. Robie z tego szejka nabierając 7 łyżek stołowych i biorę kreatyne w tapsach po tym.

I to napisałem w swoim poście. Może i masz kilka racji np. z tym jakie białko się kupi. Lecz nie dla każdego ono jest potrzebne.
Zależy od wielu rzeczy jak np. geny i przemiana materii. (kolega z klasy podnosił 95kg na klatę a po dosłownie 2-3 tygodniach 105 kg.) Więc zawsze można udać się do dietetyka.
Reply
#35
Średnio mi się ten temat podoba. Liczyłem na coś ciekawego. Ja bym nazwał ten temat siłownia od A do C, bo jakieś 90% ważnych rzeczy zostało tu pominiętych.
Pozdrawiam.
Reply
#36
proszę podaj jakich ... Czekam na wasze pomysły.



Nazwa tematu została zmieniona uzupełnię te niby 90% Smile to czego niby nie wiedziałem uzupełnię od trenera na siłowni w poniedziałek !
Reply
#37
(2013-03-17, 09:46:06)kapioza Wrote: Szczegółowy, który został prawie w całości skopiowany z neta... Nie lepiej gdybyś pochwalił się własnymi refleksjami na temat tego wszystkiego. Bo jak widzę kolejny temat, w którym wkład pracy to głównie internet to chce mi się wymiotować. Tak z ciekawości, ile umiesz zrobić pompek w jednym ciągu?


Lee F:
Ja mam dobry pomysł! Napisz coś od siebie, bo jak napisał ten pan, wymiotować się chce, kiedy większość tematu to cytaty z innych stron!
Reply
#38
Uzupełnij - czekam z niecierpliwością bo mam wszystko co trzeba w domu, ale zbytnio nie wiem jak się za to zabrać. Warto rozdzielić treningi na masę, rzeźbę it. Ty się na tym znasz, ja nie.;D Gdybym znał się na siłowni jak na chemii, to bym Ci napisał pracę magisterską na temat treningu.Big Grin
Powodzenia.
Reply
#39
Kolego wszystko jest z mojej głowy po za pierwszym cytatem.
Arsenicum:
Doczekasz się nowego tematu już w poniedziałek Smile
Reply
#40
No dobra, wybacz. Ile zrobisz pompek? Ćwiczyłeś coś z kalisteniki poza pompkami?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)