Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co warto przed siłownią !
#11
Przyda się Smile
Reply
#12
Quote:tak aby w łokciu był kont 90 stopni.
.

"kont"? Seriously?
Reply
#13
Thumbs Down 
Przydatne, i ciekawe
Reply
#14
Jak szybko zrobić ze swojego brzucha kaloryfer .. tylko nie ta 6 Weidera (czy jakoś tak) bo mam problemy z kolanem.. Angry
Reply
#15
Sad 
To byś miał dodatkowo z kręgosłupem Cool
Reply
#16
Sześciokrotne zwichnięcie rzepki .. mówi Ci to coś? Huh (oczywiście udało się bez operacji)
Reply
#17
uważaj na siebie Smile

ćwicz po prostu regularnie w seriach podanych na stronie to ci się wyrobi w 3 miesiące taki bez napinania.
Reply
#18
A brzuszki mogą być bo jest też jeszcze jeden problem.. mam 178cm i tylko 55kg wagi .. Sad
Reply
#19
moja postawa Smile walcz a dasz radę Big Grin
Reply
#20
1. Pogrubiaj tylko to, co najważniejsze! Nie ma sensu pogrubić wszystkiego, bo to nic nie daje + źle się czyta.
2. Plan '100 pompek' średnio nawiązuje do nazwy tematu Tongue Wg mnie ten plan jest dobry dla osób młodych, którzy jeszcze nie zaczęli uczęszczać na siłkę, albo dla osób, które nie mogą regularnie tam chodzić. Skoro ma się możliwość ćwiczenia ze sztangą/hantlami na siłowni to warto się skupić na tym - pompki można robić w domu.
Teraz ja: mam staż jakieś pół roku (+2lata na zasadzie: nudzi mi się? Dobra, pójdę poćwiczyć z kumplem (średnio raz/3-4tygodnie). Przeprowadziłem trochę nierozsądną masówkę (75->83 w ~~2m-ce) i teraz jestem na redukcji (83->80 w 3 tygodnie). O ile monotonna dieta mi nie przeszkadza, to te areoby... Mam problemy z kondycją i chyba z unormowanym oddechem, przez co jak widzę "3-4km 6 razy w tygodniu" to mi się słabo robi Big Grin
Mam mały problem: przez dziwną kontuzję ręki/barku w przeszłości teraz moja klatka jest w tyle w stosunku do innych partii (o ile sztangą na bica biorę 30kg lekko, to na klatę 50kg wycisnąć 5x to już wyczyn :< śmieszne ciężary). Jestem teraz na redukcji, redukuję węgle jak mogę. Czy powinienem ćwiczyć klatę możliwie największymi ciężarami, czy też robić więcej powtórzeń mniejszymi? Moim priorytetem jest zarysowanie klatki, no ale te marne 50kg to w sumie wstyd :< Jak rozwinąć tą partię (bo od jakiegoś czasu stoi w miejscu). Robię wyciskanie sztangi, wyciskanie hantli na skośnej i rozpiętki (po 3-4serie)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)