Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ćwiczenia na mięśnie brzucha - Problem
#71
Widzę że chcesz ćwiczyć całe swoje ciało czyli ogólnorozwojówkę Smile Zacznij biegać 3 razy w tygodniu na początek od 30 -45 minut żeby nie przeforsować . Gdy przyjdziesz już do domu po bieganiu zrób 3 serie po 30 powtórzeń brzuszków trzech kombinacji ćwiczeń np. nożyce, zwykłe brzuszki i skosy nogi lekko zgięte przerwy pomiędzy seriami to ok 30-40 sekund. Gdy skończysz proponuje zrobić 2 serie zwykłych pompek ile dasz rady .
Dieta:
Powinieneś ograniczyć węglowodany jak chcesz zrobić mięśnie brzucha i jeść więcej białka . Z rana możesz zjeść 2-3 jajek na miękko lub na twardo lub twarożek półtłusty + bułka lub chleb ciemny + herbata z 1 łyżeczką cukru (śniadanie).
Potem przykładowo na 2 śniadanie możesz zjeść kanapkę z szynką(dodatki Tongueomidor ,ogórek, papryka ) co wolisz Smile + jabłko lub banan + woda mineralna niegazowana
Na obiad proponuje fileta z kurczaka obsmażony na patelni z minimalna ilością tłuszczu lub rybę + surówka np. z marchwi i jabłka albo sałata pekińska z dodatkiem oliwy i pomidora .
Podwieczorek podobny do 2 śniadania
Kolacja ok godziny 18-19 godziny, 3-4 godziny przed spaniem polecam płatki kukurydziane Smile

To co ci napisałem to jest przykładowy plan ćwiczeń oraz diety jak masz jakieś pytania to po prostu napisz Smile
Reply
#72
DRĄŻEK I POMPKI(5 rodzajów) + Brzuszki + ewentualnie przysiady na mocnego nou kicka(?). Dieta: Białkoooooo, mało tłuszczu, dużo witamin i minerałów Cool. Najlepiej jedz jakiegoś batona przed ćwiczeniami, dodaje na 15 min wartości energetycznej oraz najlepiej kubusia, czy coś w tym stylu. Ja na bramce się podciągam 7 razy max :<< Mój kolega 14.
Reply
#73
To cienko :c Nachwytem robię 20, a podchwytem 32 ^^

Staraj sie robić seriami , np po 3x10 i tak cały czas zwiększaj powtórzenia . Po miesiącu 2x wiecej zrobisz Big Grin
Reply
#74
Tyle, że mam 14 lat. Mój znajomy ma 22, chciał się dostać do wojska na oficera i musiał zrobić 15-20(nie pamiętam) w minutę. Zrobił tyle, ale nie zaliczyli mu jednego. W dodatku nie umiał pływać to i tak się nie liczy.
Reply
#75
Jeśli chcesz mieć kaloryfer oraz przy tym, również wzmocnić inne mięśnie. Ćwicz codziennie, rano i wieczorem brzuszki oraz pompki. Bardziej pompki one wzmacniają Ci wytrzymałość przy robieniu brzuchów Cool. Uwierz mi, wiem z doświadczenia.
Reply
#76
Do tego biegania i ćwiczeń po dokładam treningi kick boxingu 4 razy w tygodniu. Mogę jeść jajecznice albo cuś?
Reply
#77
Ograniczenie pożywienia dla organizmu trzynastoletniego dziecka jest zupełnie nieodpowiednie. Absolutnie nie odmawiaj sobie żadnych posiłków. Nie katuj się też zbytnio nadmiernymi ćwiczeniami. Możesz w dużym stopniu osłabić w ten sposób organizm. Jeżeli chodzi natomiast o wyrobienie mięśni brzucha, najlepszym i najpopularniejszym ćwiczeniem są oczywiście tak zwane " brzuszki ". Chyba każdy z nas zna to ćwiczenie. Jeśli je stosował - wie, że efektowne. Smile
Reply
#78
Bardziej tutaj na razie dyskutujemy o zbiciu wagi. Nie jem słodyczy, piję tylko wodę niegazowaną, jem ciemny chleb, biegam i chodzę na treningi. To powinno wystarczyć do zbicia kilku kg przez 3 tyg - miesiąc?
Reply
#79
Pewnie Smile jajecznica to źródło białka , sam czasami lubię zjeść ale po treningu tak z 40 minut ponieważ wcześniej nie radze bo odkłada się tłuszcz , a przed treningiem polecam trochę węglowodanów np. płatki owsiane na mleku , kasze , ryż , kuskus Smile .Możesz sobie kupić jakieś suplementy typu: białko w proszku firmy Olimp lub Activlab , lub Gajnera czyli węglowodany+białko w proszku .Ja na razie ci proponuje ćwiczyć na sucho ok 3-4 miesiące Smile
Reply
#80
13 lat Big Grin Nie czas na suple Big Grin
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)