Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ćwiczenia na mięśnie brzucha - Problem
#31
Można wzmocnić ale nie będzie widać Kaloryfery.
Reply
#32
Wiem, wiem. A po zbiciu zbędnych kg, powiedzmy 4-5 mogę startować z tymi ćwiczeniami, absy itp?
Reply
#33
Jak nie będziesz miał brzuchola to tak , pierw schudnij później rób taka rada ode mnie.
Reply
#34
Tak. Sam ważę 65 kg na 181 cm wzrostu Angry Więc jestem chudy. Trochę już przećwiczyłem i normalnie bez napinania nic nie widać, jak stoisz i napniesz widać ale nie do końca. Najlepszy efekt jest w pozycji leżącej. Wink
Reply
#35
I to jest słuszna rada a nie jak pierwszy post Wink
Reply
#36
Ja to samo zaczynam po dniu wagarowicza (zacząłbym już, ale w ten dzień na pewno przerwę cykl...). Zrobię miesiąc poziom 1, potem przerzucę się na 2, i po miesiącu na 3. Sześciopak na wakacje będzie jak się patrzy.


To, że masz tłuszcz, nie wyklucza tego, że możesz mieć kaloryfer. To nie jest tak, ze nie ma wtedy mięśni - po prostu warstwa tłuszczu je zakrywa i nie widać.
Reply
#37
Czyli plan:
- Aeroby
- Rower
- Bieganie
Zbijam brzuchol, potem zaczynam abs przy okazji z dietą z białkiem i błonnikiem Wink

UP: Dzięki Wink
Reply
#38
Nie jesteś za młody? Nie żeby coś, ale może zacznij wyrabiać mięśnie...nieco później? bo w okresie dojrzewania na dobre to ci nie przyjdzie.
Ale ok.
NIE stosuj drakońskich diet i się nie przesilaj. Twój kręgosłup ciągle jest miękki, także twoje inne kości, więc możesz doprowadzić to trwałych zwyrodnień. Zacznij od lżejszych ćwiczeń. Aerobikowe i te z filmików od kolegów up są jak najbardziej ok. Jak coś znajde to ci podrzuce Dodgy
Reply
#39
Bo teraz jest moda na "duże mięśnie".
Reply
#40
Tongue 
Nie chodzi mi o to, żeby się tym jarać, bo tam nie będzie czym Wink
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)