Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pompki
#11
Ja też nie mogłam, ale robiłam tak, że na drążku też się nie podciągnęłam, ale popracowałam nad nogami, odbijałam się mocno, łapałam za ten drążek i wisiałam Big Grin a ogólnie też robiłam tak, że jakby nie cała pompka, a jedynie trzymanie się na rękach, ugiętych i prostych, bez zginania i rozciągania, teraz robię 5 pompek wiec jest dobrze
Reply
#12
Ja pompek też zrobie z 6 -7 drązek 3 razy ;l
Reply
#13
Masz za mało siły po pakuj sobie trochę i próbuj dalej Cool Bo jeżeli nie dasz zrobić 1 pompki pełnej to znaczy że słaby jesteś Dodgy
Reply
#14
Rób brzuszki, przysiady też rób, może hantle Ci pomogą, nie wiem.
Po prostu musisz więcej ćwiczyć, kiedyś też nie robiłem pełnych pompek, ale na obozach to wszystko się zmieniło. Big Grin
Obecnie mam 14 lat oraz robię 40-50 pompek na luzie.
Po prostu ćwicz.
Reply
#15
Hmm... czytałem że gdy nie potrafisz zrobić ani jednej pomki, należy najpierw poćwiczyć tzw. pół-pompki. Kładziesz się na ziemi i pompujesz, jednak nie odrywając kolan od ziemi.

Proponuję zacząć trening normalnych pompek od kąd będziesz w stanie zrobić minimum 5 pełnych. Dojść do tego poziomu to nie problem, naprawdę Smile
Najlepiej postaw sobie na ziemi pudełko zapałek. Gdy dotkniesz go klatą, to pompka zaliczona. I patrz przed siebie, nie na podłogę jak pompujesz.
Reply
#16
Dobra, ale co ćwiczyć, i w jakich ilościach?
Reply
#17
Zapytam z ciekawości co masz z W-F?
Reply
#18
Tak jak ujął Chatelet - zacznij robić półpompki, ale zamiast na stopach opierasz się na kolanach. Wink
Reply
#19
Nie przypominaj mi o drążku. Ciągle mi za wysoko stawiają i jeszcze mam za małe ręce. A i tak zbytnio na nim nie umiem się podciągać. Cool
Reply
#20
Dobra, co Wy mu gadacie o brzuszkach, skoro on mówi, że nie potrafi robić pompek? Big Grin Poza tym brzuszki są kiepskie, jak już to spięcia się powinno robić.

Do autora tematu - rób pompki damskie. Żaden wstyd, każdy musi od czegoś zacząć. Polega to na tym, że masz taką samą pozycję jak przy zwykłych pompkach, ale nie odrywasz kolan od ziemi. W ostateczności możesz klęczeć i robić te pompki, jak jest bardzo ciężko. Przy okazji bardzo dobrym rozwiązaniem jest zabawa z hantlami, nie muszą być jakieś super ciężkie - ważne, żeby wzmocniły Twoje ręce. Mówisz, że masz 2 kilowe? Dużo nie pomogą. Jakby były 3.5-4kilowe, to wtedy mógłbyś się z nimi pobawić i trochę niby pomachać. Ale możesz spróbować i nimi - połóż się na plecy, hantle w dłoń i unoś je tak, jak koksy na siłowni sztangę. Big Grin Staraj się łączyć je na samej górze, jak najszybciej wypychać do góry i jak najwolniej opuszczać. Z takim ciężarem rób może na początek 5-7 serii po 20-25 powtórzeń, ale staraj się zwiększać. 2 kilo w jednej ręce to jest praktycznie nic, więc nie powinno być za ciężko, ale przez ilość powtórzeń i serii na pewno będziesz miał mocniejsze łapska. Wink
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)