Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wysiłek fizyczny - Co z czym i do czego.
#51
Chodzi Ci o ćwiczenia na siłowni czy w domowych warunkach?


Ale jeśli chodzi o klatkę piersiową to pompki wykonywane na tym filmiku są doskonałym ćwiczeniem do rozwijania wszystkich partii mięśniowych, czyli część górna, dolna i środek.

http://www.youtube.com/watch?v=441hU5xf62c

I można robić też pompki z dłońmi blisko siebie.


A jeśli chodzi o nogi i pośladki :

Ten film pokazuje trening łydek i pośladków.

http://www.youtube.com/watch?v=Wri0VppFWCY

A na tym filmiku są pokazane dobre ćwiczenia na uda.

http://www.youtube.com/watch?v=aQ762_LPbsQ
Reply
#52
Siemka
Jak jestes taki chętny do pisania planów to możesz mi napisac. Mam ławkę sztangę hantle gryf pogięty takie urządzenie na nogi no i to chyba wszystko.
Reply
#53
Wyjeżdżam w piątek na narty, będzie tam siłownia dostępna cały czas, tak więc wolałbym na siłkę Tongue
Reply
#54
To jeśli chodzi o siłownie to wyżej podany filmik, który pokazuje trening łydek i pośladków też się nadaje. I na siłowni możesz te ćwiczenia robić z obciążeniem tak jak na filmie.

Jeśli chodzi o klatkę to pospolite wyciskanie sztangi będzie dobre.

A na uda mogę Ci polecić przysiady ze sztangą z niewielkim obciążeniem. Chyba, że na siłowni dostępna będzie maszyna Smitha to możesz założyć większe obciążenie.

Wszystkich tych ćwiczeń robisz po 3 serie, a ilość powtórzeń dostosuj do swoich możliwości.

Życzę efektywnego treningu i miłej zabawy na nartach. Big Grin





Channter

Zrobię Ci rozpiskę na trening ogólnorozwojowy.


* Klatka piersiowa
- Wyciskanie sztangi leżąc ( obciążenie wedle własnego uznania i dbaj o dobre wykonywanie ćwiczenia )

* Bicepsy
- uginanie ramion przy pomocy hantli ( możesz to robić z supinacją jeśli wiesz jak [a jest to obrót przedramienia podczas uginania] )

* Tricepsy
- pompki odwrotne ( http://www.youtube.com/watch?v=n73xM7_Yhys )

* Przedramiona
- Bierzesz hantel w dłoń kładziesz rękę na ławeczce i samym nadgarstkiem poruszasz w górę i w dół

* Barki
- Wyciskanie hantli nad głową lub unoszenie ramion z hantlami na boki

* Brzuch
- pospolite brzuszki lub spięcia brzucha

* Plecy
- Martwy ciąg ( z lekkim obciążeniem i musisz dobrze wykonywać ćwiczenie )

* Uda
- Przysiady ze sztangą ( z lekkim obciążeniem ) lub przysiady na 1 nodze ( bez obciążenia )

* Łydki
- wspięcia na palce ( z obciążeniem )



Tak wygląda ta rozpiska. Jeśli chodzi o sam trening to oczywiście wszystkiego 3 serie ilość powtórzeń i obciążenie wedle własnego uznania. Podczas treningu polecam pić wodę i pomieszczenie, w którym trenujesz powinno być dobrze wentylowane ( np. otwarte okno ). Posiłek przed treningiem jesz jakąś godzinkę zanim zaczniesz i po treningu też starasz się zjeść od razu jakiś posiłek lub chociaż banana lub jabłko.
Reply
#55
W zasadzie nie czytałem całego tematu, ale jeśli można tutaj napisać jaki sport/wysiłek się uprawia to ja kilka razy w tygodniu biegam, brzuszki, pompki, trening z workiem bokserskim i już niedługo z powrotem rower! Smile
Reply
#56
I jeśli Ci to wystarcza to bardzo dobrze. A co do robienia pompek bo napisałeś, że bijesz worek, więc od razu mi przyszło na myśl czy nie robisz pompek na kostkach Smile. Bo jeśli tak to odradziłbym Ci robienie ich na kostkach bo to tylko niszczy kostki i nic więcej, a te pompki mają służyć do tego żeby bokserzy i inni sportowcy zajmujący się sportami walki nauczyli się trzymać pięść pod odpowiedni kątem, aby nie uszkodzić sobie palców czy nadgarstków podczas uderzenia.
Reply
#57
Information 
Nie robię na kostkach. Smile Wyglądasz na kogoś kto się zna, jakbym potrzebował jakichś rad to będę pisał.

A w zasadzie potrzebuje, jeszcze niedawno do biegania miałem specjalne buty (raczej kojarzysz o co chodzi), już się rozwaliły i mam pytanie - czy to jest bardzo ważne w jakich butach biegam? Słyszałem, że można sobie coś tam uszkodzić więc pytam. Smile
Reply
#58
Smile 
Zależy też na jakich dystansach i w jakim terenie biegasz. Bo jeśli biegasz powiedzmy 10km to jest bardzo duże przeciążenie na nogi, a szczególnie stopy i kostki, więc obuwie przeznaczone do biegania bardzo pomaga w zniwelowaniu tego obciążenia i zapobiega niepotrzebnym uszkodzeniom takim jak : skręcenie kostki, naderwanie/naciągnięcie ścięgna itp. Więc jeśli biegasz na długie dystansu to poleciłbym zaopatrzyć się w takie obuwie. Poza tym w tym obuwiu biega się komfortowo i przyjemnie. A jeśli już chodzi o teren. To jeżeli biegasz gdzieś gdzie są np. jakieś nierówności itd. To musisz po prostu zachować ostrożność, a co do obuwia w takich terenach to chyba jakieś cięższe trekkingowe już wtedy się zakłada.

Ale to wszystko zależy też od Ciebie w jakim obuwiu czujesz się lepiej i czy podczas biegania zwracasz uwagę jak stawiasz stopy i gdzie stawiasz.


Pozdrawiam i miłego biegania. Big Grin
Reply
#59
Wiesz co załatw mi cóś dobrego na wyskok i poprawę siły...
Reply
#60
http://www.youtube.com/watch?v=aQ762_LPbsQ

To są ćwiczenia na wyskok i siłę nóg. A co mam rozumieć przez poprawę siły? Chodzi Ci o nogi czy ramiona. Jeśli o nogi to ćwiczenia z filmu jeśli ramiona to zwykłe pompki na razie wystarczą.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)