Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wysiłek fizyczny - Co z czym i do czego.
#41
1.Zacznij np od 50 i dodawaj chyba że dasz radę to 100 dziennie.
2.A6W i bodajże 8 ABS
Reply
#42
Bosz, nie pompki, a brzuszki, pomyliłam się. :x
Reply
#43
Czym rozgrzewamy ciało ?
Reply
#44
To z brzuszkami jest ta sama sytuacja. Tylko w kwestii brzucha polecam Ci robić ćwiczenia na brzuch co drugi dzień i też robisz sobie w 1 tygodniu poniedziałek 30 / środa 40 / piątek 50. A w następnym tygodniu poniedziałek 50 / środa 60 / piątek 70 i tak do 100.




MRWaćkowski

Różnego rodzaju krążeniami ramion, głowy, nóg i bioder. A także dociąganie głowy do kolan. A jeżeli chodzi o rozgrzewkę z obciążeniem to nie polecam tylko pierwsze serie ćwiczeń rób sobie z mniejszą ilością powtórzeń.

http://www.youtube.com/watch?v=Gm1Dl6dGbKs

Tutaj jest dojść ciekawa rozgrzewka.
Reply
#45
3 luty - 16 Marze. Jak nie wymiękne to dobrze będzie Wink)

http://www.podciaganie.pl/program-50-podciagniec/6-8-podciagniec

Czym grozi brak robienia przerw miedzy dniami/treningami.
Reply
#46
Powodzenia Big Grin

Jeżeli nie robisz przerw to możesz osłabić organizm, "przepalić" mięśnie, czyli będą Cię bardzo bolały nie z powodu zakwasów i możesz też ponadrywać sobie mięśnie, ścięgna, więzadła pod wpływem zbyt dużego wysiłku.

Odpoczynek jest też bardzo ważny, dlatego że mięśnie podczas treningu się rozrywają i gdy Ty odpoczywasz twoje mięśnie też, a wtedy one się regenerują zrastają się ze sobą i w ten sposób masa mięśniowa się powiększa i Twoje mięśnie też rosną. Także ten 1 dzień przerwy jest wskazany między treningami.
Reply
#47
Przydatne + leci Tongue

P.S Właśnie szukałem , jakiegoś rozkładu ćwiczeń wielkie dzięki ^^
Reply
#48
Cieszę się, że spośród "znawców wszystkiego" w Gra, znalazł się znawca, ale nie banalny w tej dziedzinie i widać na pierwszy rzut oka iż jakieś doświadczenie w tym ma.
Reply
#49
Wielkie dzięki.

I bardzo się cieszę, że pomogłem.

You Know It:

Dla mnie pomoc innym w tej dziedzinie to przyjemność bo to lubię, a jeszcze jak mogę pomóc innym dzięki temu co już sam osiągnąłem i wiedzy jaką zdobyłem to już w ogóle jestem zadowolony. Big Grin
Reply
#50
Trenuję wspinaczkę, która górne partie bardzo ładnie rozbudowuje, do tego robię brzuszki od ponad roku i kaloryfer już udało się wypracować Big Grin

Moglibyście mi jeszcze coś polecić typowo na klatę oraz na pośladki/nogi ogólnie?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)