Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wysiłek fizyczny - Co z czym i do czego.
#31
Dzięki, leci na zakładkę.

zip:
Za drążek może mi posłużyć wieszak do dywanów na podwórku, a hantle by się dokupiło, tak jak i resztę. Oczywiście w swoim czasie, aczkolwiek teraz mówię tak ogólnie, jak w możliwie najtańszym, najlepszym sposobie wybić się z tego "minimum", które teraz sobą prezentuję.
Reply
#32
W jaki sposób wzmocnić mięśnie brzucha? Mam bardzo słabe, inne partie ciała są ok, ale brzuch... Od razu mówię, że nie dam rady robić a6w, kilka dni i koniec.
Reply
#33
Co można robić innego niż brzuszki na mięśnie brzucha, bo od nich mi kręgosłup odpada. Ale bez zwisania z drążka, bo go nie mam Sad
Reply
#34
To jeszcze lepiej jeżeli masz taki trzepak bo możesz wykonywać znacznie więcej ćwiczeń.

Jeżeli chodzi o podciąganie to oczywiście podchwytem i nachwytem. Czyli podchwyt to palce skierowane w twoją stronę, a nachwyt na zewnątrz i robisz sobie 3 serie, a ilość powtórzeń sam sobie dobierz. Jeżeli już dasz radę to rób 6-8 serii.

Do tego możesz robić jeszcze tak, że podciągasz się i dalej w górę się wybijasz, czyli unosisz się na rękach, ale to już alternatywa jeśli dasz radę.

Co do nóg to polecam to : http://www.youtube.com/watch?v=aQ762_LPbsQ są bardzo ciekawe ćwiczenia i uwierz mi, że nie są aż tak trudne. Oczywiście ćwiczeń na nogi robisz też 3 serie i potem 6-8 jak już rozwiniesz siłę.


Huba Niszczyciel

To jest bardzo łatwe. Wystarczy, że będziesz robił brzuszki np. co drugi dzień kilka serii po daną ilość powtórzeń lub jeśli masz już jakiś trening to wrzuć sobie tam raz na tydzień trening na brzuch.

Poza brzuszkami możesz też robić przyciąganie kolan do klatki piersiowej w zwisie na drążku, spięcia brzucha.



Viridiann


Jeżeli boli Cię kręgosłup to znaczy, że coś robisz nie tak jak powinno być lub masz jakieś uszkodzenie. Ale pomijając najgorsze poleciłbym Ci też wzmocnić prostowniki pleców może to zrobić wykonując takie ćwiczenia ( http://www.youtube.com/watch?v=Bsbjp3U4_1g ) i absolutnie to nie są ćwiczenia tylko dla kobiet bo są bardzo trudne. A jeżeli chodzi o ćwiczenia alternatywne to tak jak napisałem wyżej spięcia brzucha ( dociąganie kolan i klatki do siebie ).
Reply
#35
Brick 
Czuję się jak burżuazja tym trzepakiem, kto by pomyślał, że się jeszcze do czegoś przyda.
A słyszałem, że podchwytem jest dużo łatwiej. To prawda? A więc, by odnosiło to jakieś efekty, musiałbym więcej razy podciągać się podchwytem, niż podciągam się nachwytem?
W każdym razie, dzięki! Na wiosnę zaczynam ćwiczenia.
A coś domowego? Jakieś brzuszki, pompeczki, czy coś?
Reply
#36
Tak podchwytem jest znacznie łatwiej, ale jeżeli już robisz podchwytem i nachwytem to rób takie same serie i tyle samo powtórzeń żeby mięśnie się równo rozwijały. A w domku możesz robić pospolite brzuszki, pompki różnego rodzaju zaczynając od pompek z nogami wyżej, z rękami wąsko-szeroko lub po prostu z kimś na plecach jako balast, ale lepiej żeby ta osoba na Tobie leżała nie siedziała. I oczywiście nie zapominaj o nogach Smile, ale w kwestii nóg wyżej podałem Ci link, który powinien pomóc.



Atup
Przyjemność po mojej stronie Smile
Reply
#37
A na tyłek i uda coś znacie prócz przysiadów? Bo przysiady tylko mi uda powiększają i masakra ;___;
Reply
#38
Zaczełem a6w i te treningi pompki i podciaganie.
Reply
#39
Uhh, mam dwa pytania.
1. Czy jak chce robić codziennie 100 brzuszków, to mam od początku robić po 100, czy zacząć od 20 i codziennie dodawać 10 lub 20?
2. Znacie jakieś inne ćwiczenia na brzuch oprócz klasycznych brzuszków?

-
Reply
#40
Wspięcia na palce są dobrym ćwiczeniem na pośladki.

A tu Kasia dobrze przedstawia ćwiczenia na te partie mięśni :
http://www.youtube.com/watch?v=3g-RkIpKFx0


I nie musisz stosować obciążenia, ale możesz.




Colibie

Nie można przetrenowywać organizmu. I jeśli chodzi o te 100 pompek to polecam Ci robić sobie w pierwszym tygodniu pompki od 30 do 40-50 jak tam wolisz, a w następnym tygodniu już od 30-40 do 50-60 i tak rób aż dojdziesz do 100.

I to robisz w ten sposób, że w poniedziałek robisz np. 30 w kilku seriach we wtorek już 40 itd., ale staraj się trzymać jakieś ramy w powtórzeniach i max do 50 w 1 tygodniu w drugim do 60 itd. Chyba, że już masz odpowiednio przystosowane mięśnie do wysiłku to możesz sobie oczywiście zwiększyć te ramy wedle własnego uznania.

A inne ćwiczenia na brzuch już opisałem wyżej.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)