Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wysiłek fizyczny - Co z czym i do czego.
#21
Question 
Jeśli chodzi o parkour to treningu wymagają wszystkie partię mięśni i trening musi być bardzo nastawiony na wytrzymałość, a siła sama się rozwinie. Masz tutaj film, na którym gościu robi ćwiczenia bardzo trudne http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ.


A jeżeli chodzi o poprawę siły to polecam Ci zajrzeć na trening domatora link jest podany w moim 1 poście. I tam masz odpowiednio każdą partię opisaną i np. na klatkę część górna, dolna i środek, albo ramiona dwugłowy, trójgłowy i przedramiona. Na nogi też tam jest.

Jeśli nie wiesz jak rozpisać sobie trening to napisz, a ja Ci rozpiszę.


Hiruni Nakaio:
Ja nie napisałem bo uważam, że rozgrzewka to podstawa i myślałem, że każdy o tym wie Huh
Reply
#22
Ok zrób mi rozpiske Big Grin
Reply
#23
No właśnie, jak sam napisałeś "gościu robi ćwiczenia BARDZO TRUDNE". Ja chcę coś dla początkującego, bo przecież nie ćwiczyłem od połowy roku min, i nie pamiętam praktycznie wszystkiego, prócz podstaw.
Wybacz, za dużo różnorodnych ćwiczeń w tym linku.
Ja potrzebuję czegoś:
a) Na ręce [Podciąganie się]
b) Na nogi [Skoki]
Mógłbyś mi coś znaleźć, tak na szybko? Big Grin
Reply
#24
Poprostu jak to robisz nie garb się,ja tego nigdy nie robiłem ale myślę,że to jest klucz do rozwiązaniaSmile
Reply
#25
Ja codziennie po 3h ćwiczę,żeby dobrze wyglądać Cool
Reply
#26
http://www.podciaganie.pl/ to na podciąganie
Reply
#27
*To oczywiście trening zaczynasz od rozgrzania całego ciała poprzez różnego rodzaju krążenia, skłony i powiedzmy krótki bieg w miejscu.
*Podczas treningu polecam pić wodę ( może być przegotowana śmiem twierdzić, że taka jest zdrowsza ).
*Przed treningiem powinieneś zjeść posiłek, który da Ci energię na trening, czyli jakieś węglowodany może to być np. makaron lub ziemniaki i do tego jakaś surówka i powiedzmy kurczak czy ryba krótko mówiąc obiad Big Grin.
*Po posiłku odczekaj chociaż tą godzinkę i możesz zaczynać.


Rozpiszę Ci trening na 3 dni w tygodniu będzie on trwał coś koło godzinki.




* Klatka piersiowa / * Przedramiona

- pompki z wąski rozstawieniem ( czyli trzymasz dłonie blisko siebie i uginasz ramiona )

* Bicepsy

- pompki z szerokim rozstawieniem ( dłonie w większej odległości od siebie )

* tricepsy

- pompki szwedzkie [zwane też odwrotnymi] ( np. podchodzisz do oparcia łóżka tyłem opierasz ręce i uginasz do kąta 90 stopni. Możesz sobie dać nogi wyżej niż ręce wtedy jest trudniej. ) [www.youtube.com/watch?v=n73xM7_Yhys] Tak to wygląda.

* Barki

Jeżeli posiadasz hantle to :

- wyciskanie hantli nad głową siedząc
- unoszenie ramion na boki

* Brzuch

- brzuszki ( tego chyba nie trzeba tłumaczyć )
- spięcia brzucha ( kładziesz się na plecach i dociągasz kolana i klatkę piersiową do siebie )

* Uda

- przysiady ( można robić na 2 lub każdą nogę pojedynczo zależy już od tego jak kto daje radę )

* Łydki

- Wspięcia na palce ( http://www.youtube.com/watch?v=Wri0VppFWCY ) Wygląda to tak. Oczywiście nie musisz stosować obciążenia ani podwyższenia jeżeli jest Ci ciężko to robić




To by było na tyle. Trening robisz 3x w tygodniu, czyli poniedziałek / środa / piątek to najlepsze rozwiązanie. Jeżeli chodzi o ilość serii to oczywiście robisz 3 serie każdego ćwiczenia, a ilość powtórzeń musisz dostosować do swoich możliwości.



Zrób sobie ten trening jutro i napisz ile Ci zajęło to czasu i czy dałeś radę jeśli wszystko pójdzie to dobrze to ok, ale jeśli miałeś problemy to rozłożę Ci to na partie, czyli poniedziałek to i to itd.







Dark Hunted Ghost

Napisz mi jaki posiadasz sprzęt. Jakiś drążek lub hantle, ekspander?
Reply
#28
Rainbow 
Znacie jakieś dobre ćwiczenia na poprawienie wyskoku?
Chodzi mi o to aby grając w siatkówkę łapać większy zasięg w ataku.
Wzrost mam 183cm waga około 65kg.
Reply
#29
http://www.youtube.com/watch?v=aQ762_LPbsQ

Bardzo proszę tu są niesamowite ćwiczenia poprawiające skoczność.

Atdown

Jeżeli chodzi o przysiady na 1 nodze to możesz oczywiście je robić z jakimś oparcie np. opierasz się o mebel lub o czyjeś ramię, ale staraj się jak najwięcej obciążenia podnosić nogą.
Reply
#30
Shocked 
Dzięki, będę się starał to robić.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)