Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Piłka ręczna pomoc
Cześć , zakładam temat bo chciałbym się dowiedzieć o fajnych zwodach trickach itp w ręczną , gram od 3 lat , jestem w 5 kl podstawówki ,obecnie z druzyna mamy 1 miejsce na zawodach , jestem na pozycji prawe rozegranie , jestem kapitanem druzyny , ale chodzi o to że za niedlugo ide do 6 klasy gdzie przechodzę do innego klubu i chcialbym pokazac trenerowi umiejetnosci itp zebym byl podstawą składu tak jak teraz jestem.

Sor za chaotyczną wypowiedź piszę na szybko.

Chciałbym żeby wypowiedział się też w tym temacie Gery, Asavel Smile
Reply
Witaj. Chciałbym ci powiedzieć najlepszy trick którym będziesz dominował wszystkich. Również grałem w klubach i odkryłem jedną rzecz nie są potrzebne tricki do wygrania lub osiągnięcia najlepszego do tego jest potrzebny umysł skup się na graniu ,a zobaczysz jak ci będzie szło mam nadzieje , że ci się powiedzie Big Grin (Gra to tak jak fikcja możesz robić wszystko lecz tylko pomyśl co)

Pozdrawiam Yerrki Smile !
Reply
Tricki bardziej chodziło mi o niezawodne zwody itp Smile Skupiam się jak mogę Big Grin
Reply
http://www.youtube.com/watch?v=ywmI0MYMdfU
http://www.youtube.com/watch?v=fvANJefD4CM

Znalazłem takie na youtube, mnie się podobają Big Grin
Reply
Dzięki , karne też się przydadzą bo je rzucam Smile

AtStarek , bez komentarza Smile
Reply
markowanie podań z kozłem Big Grin
Reply
Thumbs Up 
Ty na prawdę myślisz że 5 klasista wykona taki rzut jak był w 2 filmiku?
Reply
stary dobry trik, wyrzucasz piłkę do góry, przeciwnik się na nią patrzy, z zaskoczenia ściagasz mu gacie i nie wie co zrobić, łapiesz piłkę i lecisz dalej
Reply
Jestem sławny, HAJ$ się zgadza Rolleyes

No, ale do rzeczy.

Ja jakiś specjalnych rzeczy Ci nie podam, bo to nie moja pozycja Tongue

Nie wiem jaki jest u was poziom, ale myślę, że jak na 5 klasę to wystarczy Ci, że będziesz podawał z atakiem, nie bał się rzucać, starał się uruchomić skrzydło i koło.